Monday, September 12, 2011

' Disihir Guna Gambar Dalam Facebook '

Assalamualaikum blogger's

korang ade baca kosmo arini tak ? kalau tak meh aku bagi tahu korang
muka depan sekali surat khabar kosmo tu memang betol2 memeranjatkan aku.
*terperanjjat boboy* kikiki...korang jangan main main...zaman sekarang ni orang sanggup wat ape saje. korang tak rase ke yang korang tu 'bakal' disihir ? kikiki...korang hti hati la nak snap gmbar tu , pakai gmbar kartun ke dah ckup..kadang2 pelik kan kenape diorang tak sihir artis ke..orang kaya kaya la kan..huh.....ape ape pon...kita doakan semoga ia tak terjadi pada kita,keluarga kita, kawan2 kita semua yer....amin...



Ira disihir guna gambar dalam FB

IRA (tengah) ditemu bual oleh wartawan Kosmo!, Suhana Md. Yusop sambil diperhatikan oleh Shamsuri Shafie di Bandar Baru Nilai, Negeri Sembilan kelmarin.


NILAI - Disihir menggunakan gambar yang terdapat dalam laman sosial Facebook (FB).
Itu yang didakwa berlaku kepada seorang pelajar institusi pengajian tinggi, dikenali sebagai Ira apabila gambar dari laman sosialnya dijadikan sebagai senjata pemujaan sihir.
Ira, 22, mendakwa, dia telah disihir oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Maria kerana cemburu akan hubungan bersama teman lelakinya serta mahu memutuskan hubungan mereka.
"Maria adalah bekas teman wanita kekasih saya tetapi hubungan mereka telah lama putus. Sebab itu dia menyihir saya kerana ingin melihat hubungan kami hancur.
"Kami tidak mengenali antara satu sama lain.
"Dia hadir menghulurkan tangan sebagai rakan dan saya sambut kerana ingat dia jujur namun sebaliknya," dakwanya ketika ditemui baru-baru ini.
Jelas Ira lagi, dia mengetahui disihir oleh Maria melalui sekeping gambar setelah menerima rawatan daripada penaung Pusat Rawatan Islam At Tobibi di Bandar Baru Nilai, Shamsuri Safie pada Jun lalu.
Menurutnya, semasa rawatan, dia mendapati gambar mata Maria seolah-olah bersinar setiap kali dia merenungnya.
Ketika itu, dia merasakan Maria terlalu baik dan dia menurut segala kemahuannya termasuk berhenti kerja.
"Bagaimanapun setelah berubat, baru saya tahu bahawa saya bukan sahaja terkena sihir tetapi disantau oleh Maria,'' ceritanya.
Menurutnya, Shamsuri memberitahunya bahawa Maria telah meletakkan abu mayat di dalam makanannya.
SUMBER : Kosmo.com.my

No comments:

Post a Comment