Saturday, July 9, 2011

Tanda Tanda Korang Terlebih Tonton SINETRON



La Nih Bukan Main Bersepah Drama Drama Indon Kat Tv Malaysia
Pagi , Tengah Hari , Petang , Senja , Malam .... Berderet Deret Citenye Macam Cite


*Sejuta Cinta Marshanda
*Amanah Dalam Cinta

Dan Lain Lain ~

Soooo , Tanda Tanda Korang Terlebih Tonton Adalah Seperti Berikut 

* Korang buat aksi terkejut dengan mimik muka SUPER DUPER over yakni
mulut ternganga luas dan bijik mata dibeliakkan sampai nak terkeluar 

* Berupaya berbahasa indonesia dengan fasih dan dalam masa yang sama
lupa berbahasa malaysia pulakk...adedehhh ~

* Laki balik mengamuk tak INGAT sampai nak bakar TV pasal
korang masih belum masak dek terlalu leka nonton SINETRON .

*Memanggil laki dengan panggilan "mas" sampaikan orang tua tu
terteleng teleng kepala mencari sapa orangya yang korang panggil tuh .

* Kalau dulu berlaku trend memberi nama anak semperna nama nama
artis tempatan cam zena zain, era fazira , nora danish dan sebagainya .
maka kali nih nama anak korang menjadi nama plakon dalam drama sinetron pulak menjadi pilihan.

__________________________________________________________________________________

ada baik ada buruknya kalau nak tengok cerita sinetron kat tv 3 ni.
tapi jangan la sampai ade tabiat macam kat atas ni >.<
emosional sangat bile tengok si poan kene pukul dengan si polan .
si polan mati terkena sumpahan la. hahaha...korang kene ingat. tu semua cerita ! hahahaha
Sekian . Peace Yo ;)



No comments:

Post a Comment