Saturday, July 2, 2011

Cinta Buat Aku Gelisah

Assalamualaikum ,

jam sekarang pukul 2.16 pagi ,
aku masih lagi buntu ape yang aku nak buat sekarang ,
bila aku fikir balik , kenape aku mesti cakap yang aku ni tak layak dengan kau .
dan kenape aku mesti fikir kenape kau cakap kat aku yang layanan aku pada kau dah lain .
kenape ? acai. kenape mesti macam ni , kenape kau mesti nak pening fikir masalah ni ?
aku rasa down sangat , sejak akhir akhir ni masalah aku dengan dia makin lama makin bertambah
tapi aku cuba untuk settlekan satu satu , satu masalah settle , datang lagi 2...
aku rasa dah kawin nnti baru takde masalah kot . hehe tak tahu lah ,
aku sayang dia , tapi aku tak dapat nak buat dia bahagia ,
mulut boleh kata bahagia , tapi tingkah laku dia ? entahlah ;)
aku tak berani nak buat andaian aku sendiri .
aku tak boleh nak salahkan sape sape , sebab ni memang salah diri aku sendiri
aku yang nak kenal sangat cinta itu , aku yang teringin sangat bercinta itu ,
kenape cinta itu menyakitkan ? kenape mesti ada pergaduhan dalam percintaan.
Ya Allah, ujian apa yang kau turunkan padaku ini ? kalau kau ciptakan dia bukan milik aku
tolonglah pudarkan perasaan cinta antara aku dan dia , tapi ape yang aku rasakan sekarang ,
perasaan cinta aku pada dia semakin lama semakin tinggi,
 Ya Allah , betul kan dia untuk aku ?
Ya Allah, betul kan dia milik aku ?
 Ya Allah ,betul kan yang dia akan menyayangi aku selama lamanya ?
YA ALLAH . betul kan yang dia takkan meninggalkan aku ?
aku berharap sangat kau melindungi perjalanan percintaan antara aku dan dia ,
sungguh perit siksaan yang kau berikan padaku ni YA ALLAH .
permudahkanlah segala urusan aku . aku bersyukur apa yang kau berikan padaku .
aku bersyukur mempunyai kawan kawan yang selalu buat aku tersenyum ,
aku bersyukur kau memberikan kesihatan yang baik untuk aku YA ALLAH .
kau berikan aku seorang wanita yang sangat baik dengan aku ,
kau berikan aku seorang wanita yang dapat memahami aku .
kau berikan aku seorang wanita yang cukup sifat dan kebaikkan nya..
kau berikan aku seorang wanita yang sangat menyayangi aku .
AKU SUJUD BERSYUKUR PADAMU YA ALLAH .
AKU SUJUD BERSYUKUR PADAMU YA ALLAH
AKU SUJUD BERSYUKUR BERTERIMA KASIH PADAMU YA ALLAH,

* Kalau Aku Menangis , Korang Bayangkan Aku Menangis Macam Bear Atas Ni Tau ;)


*akutakdapatkiraberapabanyakairmataakuyangtelahmengalirni>.<
mintakmaafkalaukorangbacapostnidankoranglabelkanakusebagaiseoranginsanyangTAHHAPEHAPETAH

*Ditulis Sendiri Oleh aku Acai Rainbow . 



2 comments:

  1. setiap dugaan y datang akan buat kita lebih kuat dan matang tok hadapi segala dugaan ,
    cinta akan datang sendiri ,
    maybe ALLAH nak uji acai , apa kata fokuskan on ur stdy :)
    insyaallah , lelaki yang baik tuk pompuan y baik , :) don worry :)

    ReplyDelete
  2. Acai,jgn menangis...
    InsyaAllah,suatu hari nanti acai akan bertemu dgn cinta sejati..
    Bersabarlah kawanku..

    Yana yakin Acai mmpu hadapi ini semua..sbb Allah hanya menguji hambaNya selagi hambaNya mampu hadapi ujian itu..Dia xkn bg ujian yg melepasi kewarasan akal kta..

    Disebalik semua nie pasti ada hikmahnya~~ (=

    p/s: kalo Acai ase dgn menangis akn buat hati kamu tenang menangislah..kadang2 menangis itu perlu dlm idup nie... :')

    ReplyDelete