Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa


Assalamualaikum ,
Saya Mengucapkan Selamat Menyambut Hari Bapa
Kepada Bapa-Bapa Yang Berada Di Dunia Ini ,
Tak Juga Kepada Kawan-Kawan Saya Yang Telah Pun Menjadi Ayah ;)


Bile Kite Fikir Fikirkan Balik , Banyak Pengorbanan Yang Ayah Kita Telah Buat Untuk Kita ,
Dari Kecik Sampai Besar Panjang Mcm Ni , Ayah Kita Tak Pernah Mengeluh 
Untuk Menampung Perbelanjaan Kita, Duit Makan , Belajar , Pakaian ,
Huhuhu , Besar Sungguh Pengorbanan Ayah Kita Kan ?
Hargailah Pengorbanan Ayah ,


*Ayah saya dua dari hujung sekali blah kiri ,
Time Ni Paksu Saya Kahwin , Adik Beradik Ayah Saya Berkumpul
Meriah Sekali ;)
p/s:click kt gmbar tu kalau nak tengok ayah aku yang hensem tu :D




ayah...maafkanlah kami anakmu yang telah banyak kali menyakiti hatimu...sama ada kami sedar mahupun tidak kau tetap bersama kami...kau tetap mengajar kami...tidak pernah sekali kau tinggalkan kami anakmu...malah kau memberi kami semangat serta kekuatan dalam mengharungi dunia yang penuh dengan dugaan ini...maafkanlah kami wahai ayah kerana telah banyak kali mengguris perasaan mu dengan kata-kata yang tidak sepatutnya kami keluarkan...




Ada Satu Puisi Untuk Ayah , Untuk Korang Baca Sekali ;)
Diambil Dari Seseorang ...


Ayah,



Terima kasih kerana airmata mu
Tidak pernah gagal prihatin untuk kami
Terima kasih kerana ingatanmu di hujung rotan
Tidak pernah gagal mengasihani kami
Terima kasih kasih sayangmu yang takjub
Tidak pernah gagal mengingatkan kami dalam hati mu
Terima kasih atas segala susah payah
Tidak pernah gagal memanjatkan doa .

Tak dapatku bayangkan
hidupku ayah
tanpa engkau disisi
semua kasih sayang
yang kau curahkan
tersemat dihati .


Doa ibu membawa ke syurga .
Doa ayah jalan ke syurga .

SELAMAT HARI BAPA ~♥~





No comments:

Post a Comment