Sunday, May 29, 2011

kenape ....

entahlah aku pon tak tahu kenape kau ckap mcm tu.
sedihhhhh jugak la , tapi na buad mcm mane .
kau ckap mcm tu , seolah olah kau doa .
aku mengaku , perasaan aku pada kau pon semakin berkurang .
sebab ape ? aku tunggu kau , tapi ape kau buad ?
txt tk , inbox tak . fikir perasaan kau je .
aku boleh jadi gile la . kenape laa kann .
frust aku kau tuduh aku mcm tu ,
tak cukup setia ke aku ni ? smpai kau boleh ckap mcm tu .
sebabkan aku say HAI kat kawan kawan aku ,
kau jeles. merajuk mintak pujuk !
fine ! aku pujuk kau jugak , sebab aku jaga hati kau .
ni skarang kau buat aku mcm ni , aku tahu kau takkan pujuk aku punye. eh sudahlah . malas aku nak amik tahu lagi .
kalau mcm ni la kau nak sangat . 
KAU BUAT HAL KAU , AKU BUAT HAL AKU .
ktata

No comments:

Post a Comment