Saturday, May 7, 2011

Jangan Pernah Berubah

Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan


ayat tu la yang selalu aku ingat sampai bile bile , biarkan , biarkan dia tinggalkan aku .
aku tetap dengan pendirian aku , aku akan biarkan dia buat pilihan tersebut , mungkin dia bahagia
kalau dia tinggalkan aku , tapi aku yakin dengan ' KARMA ' setiap perbuatan ' jahat ' yang kite buat 
pasti akan berbalik pada dia , tak semua ape yang kite idamkan tercapai kan ? 
dalam satu hubungan , pasti akan mengidamkan sesuatu , untuk yakinkan pasangan kita ,
kenalah selalu menjaga hati dia , pandai melayan karenah . WAJIB happykan dia sewaktu dia bersama kita . aku sendiri pon tak tahu ape yang aku rase , end mcm tu je . huh . entahlah ,
semoga dia bertemu dengan orang yang lebih baik/bagus dari aku , aku tak ade ape2 ,
aku tak dapat beri dia ape2 pon . tapi ingat . saye akan tetap tunggu awak . sampai bila-bila .
dan saye akan cuba memikat hati awak semula sebagaimana kita kenal dulu . 



No comments:

Post a Comment